Darth Vader és a Blues

2009.03.14. 15:54

Találtam a Youtube-on egy érdekes Star Wars videót, szerintem érdemes megnézni.

 Eddig nem gondoltam volna, hogy Vader bácsinak sok köze lenne a zenéléshez, de úgy néz ki, tévedtem :)

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrain.blog.hu/api/trackback/id/tr671001906

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Porfelhő · http://www.gitartabor.hu 2009.07.28. 16:29:32

Szevasztok! Nem tudok, de szoktam zenélni. Mondjuk nem mindig szoktam. Oszt' jó. Kedvencem a blues, a lefingott truck'n'roll, meg a kakasmandikó. Meg a sör. Sok-sok sör. Van ám traktorom is! (MTZ Bjelarusz.) (Handmade in CCCP.) ('73-as, két évvel fiatalabb, mint én.)

Na mindegy. Egy tanyán élek, s hovatova idén volt negyven éve Woodstock. Ezt meg kék ünnepelni, mert a vége úgyis mindennek Nail Young.

Egy szó, mint száz, ha törik, ha szakad, lesz nálam egy Woodstock hétvége idén, szervezni nem tudok, kampányolni mégúgyse, a haverok jönnek, ha vevő közületek valaki egy tanyasi hétvégére, jelezze nekem, a haverjainak, hozzon gitárt, herflit jam-re, kockás pokrócot és woodstockolunk egy jót itt a tanyán.

Nem hiszem, h. bármi lényeges kimaradt volna az infókupacból, ha mégis, a porfelho@yahoo.com - címre írhattok mailt, vagy küldhettek spamet - ahogy tetszik. :)

U.i. Időpont még nincs, de lesz. Hamarost.
U.i.2. Nem pénzes a happening, ne nézzétek ferde szemmel! :)
U.i.3. Tsók és virág.
süti beállítások módosítása