A pokol hangja

2009.03.11. 19:01

Már biztos sokan láttátok és hallottátok, de ezt a felvételt képtelen vagyok megunni. A színpadon: Mr. Gary Moore aki megmutatja, hogy is kell ezt szívből csinálni. A felvétel főleg a hangzás szempontjából érdekes, mert jó pár gitár és erősítő megfordult már a kezeim alatt, de én ehhez fogható erősítést még soha nem hallottam sehol.

Szokták mondani, hogy a varázslat a kézben van. Szerintem a kézben 'is'. Az igazi nagy gitárosoknak odaadhatunk bármilyen gagyi gitárt, bármilyen nyomorék erősítővel, az akkor is úgy fog szólni, hogy az ember bekötött szemmel megmondja: ez Hendrix. Mindezek mellett ezen a felvételen hallható, hogy azért koncert és koncert között is lehet elég markáns különbség. Mr. Moore nem gyakran fog Fender gitárt, de olyankor tényleg úgy érzi az ember, hogy leszakadt az ég.

Ez nem Hendrix. Ez valami teljesen más. Hiába azonos a dal, de ilyen dinamikával még nem láttam senkit a Red House-t játszani. Láthatóan elfogult vagyok, ezért elnézést is kérek, de ezzel a célom a népszerűsítés. Unjátok, imádjátok, élvezzétek, utáljátok! Ez már csak részletkérdés. A lényeg hogy hallgassátok!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bluestrain.blog.hu/api/trackback/id/tr58996399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása